Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Bergaya dengan Refleksi Chermin daripada Refleksi Tradisi!

11:30:00 PG Hasif Hamsyari 0 Comments Category : , ,

Mungkin ada antara korang dah perasan, salah satu pakaian yang aku gayakan dalam sesi photoshoot dengan Kaio Studio baru-baru ni ialah baju Chermin daripada Refleksi Tradisi! Awesome, kan desain baju ni?!

Review saya untuk baju ni, bajunya selesai dipakai. Jenis kain cotton yang selesa. Untuk desain ni, didatangkan dengan warna kelabu je. Yang lagi unik, kalau perasan desain huruf jawi tu terbalik. Korang hanya akan boleh baca kalau korang menghadap cermin. Dan apa perkataan yang akan korang nampak?

Chermin!


Nah, sekarang korang tau kenapa namanya Chermin!

Harganya cuma RM45 je. Berbaloi!

Refleksi Tradisi ada banyak lagi desain yang korang boleh tengok sendiri. Menarik jugak desain-desain diorang selain Chermin ni. Nak tau lanjut, bolehlah terjah Instagram diorang. KLIK SINI.
Entri ini terlaksana dengan kerjasama daripada Refleksi Tradisi. Terima kasih!
Gambar-gambar yang awesome ni pulak ialah hasil photoshoot di Kaio Studio! KLIK SINI untuk review Kaio Studio!  

RELATED POSTS

0 komen

Tinggalkan komen di sini.